Hotellilaiva Isosaaren ohjeet ja säännöt

Nämä ohjeet ja säännöt koskevat matkustaja-asiakkaita Hotellilaiva Isosaaressa. Kirjautumalla sisään hotellilaivaan tai tekemällä varauksen vahvistat hyväksyneesi Hotellilaiva Isosaaren alla olevat varausohjeet ja säännöt.

VARAUS- JA MAKSUOHJEET

Asiakas voi varata huoneen varausjärjestelmämme kautta tai suoraan asiakaspalvelustamme numerosta 0600 390 111 (1,51 €/puhelu + pvm) tai sähköpostitse osoitteesta info@suomensaaristokuljetus.fi.

Huoneen maksu ja mahdolliset muut majoitukseen liittyvät maksut veloitetaan asiakkaan luottokortilta 3 vuorokautta (72 tuntia) ennen alkavaa majoitusvuorokautta. Laivalipun hinta sisältyy majoitusmaksuun.

PERUUTUKSET

Kesän 2019 varaukset voi perua maksutta 3 vuorokautta (72 tuntia) ennen alkavaa majoitusvuorokautta. Tämän jälkeen varauksesta veloitetaan koko hinta.

MAJOITTUMINEN

M/s Isosaari toimii hotellilaivana kesäkaudella Isosaaren pääsatamassa. Hytit varataan etukäteen netistä tai  asiakaspalvelusta. Sisäänkirjautuminen tapahtuu laivalle saavuttaessa Kauppatorilla. Ovet ja avainlokerot toimivat koodeilla, jotka toimitetaan sähköpostitse asiakkaalle etukäteen.

  • 1.-21.6. ja 13.8.-2.9. välisenä aikana voi majoittua vain lauantain ja sunnuntain väliseksi yöksi → check-in lauantaina millä lähdöllä tahansa, check-out sunnuntaina klo 9 Kauppatorilla.
  • 21.6.-.12.8. välisenä aikana voi majoittua kaikkina öinä → check-in klo 18:30 lähdöllä Kauppatorilta tai saaren päässä 19:30 jälkeen, check-out klo 08:45 Isosaaressa tai 09:45 Kauppatorilla valintanne mukaan. Huom! Tiistaisin laiva joutuu lähtemään saaresta Kauppatorille jo ennen klo 08 tankkauksen vuoksi. Check out normaalisti, mutta mikäli haluatte jäädä saareen on laivasta poistuttava noin 07:30.
  • Kun yövyt laivalla: Ongelmatilanteissa käänny laivahenkilökunna puoleen tai koputa yläkerran (ohjaamon) takana olevaa ovea, tai soita laivan omaan numeroon: 045 145 5946
  • Huom! Tiistaisin laiva joutuu lähtemään saaresta aikaisemmin tankkauksen vuoksi, lähtö on tällöin jo 07:45. Check out saaressa on 07:30 tai Kauppatorilla normaalisti 09:45.

Hotellihintaan sisältyy laivaliput.

Hotellin asiakkaat eivät voi oleskella laivalla laivan liikennöidessä. Hyttiä ei kuitenkaan tarvitse tyhjentää ja hyteissä voi vierailla aina aluksen ollessa kiinnittyneenä Isosaaren satamassa (kahden tunnin välein noin 15 minuuttia kerrallaan). Yleensä tavarat voi jättää hyttiin jo tullessa, mutta hyttiä ei välttämättä ole vielä siivottu tällöin.

Jos hotelliasiakas päättää jäädä lähtöpäiväksi Isosaareen, hytti on luovutettava ja laivasta poistuttava ennen laivan lähtöä Isosaaresta klo 8:45 (maanantaisin 07:45). Emme voi taata poispääsyä saarelta tietyllä lähdöllä.

 

OHJEET JA SÄÄNNÖT MAJOITTUMISELLE

Asiakkaalta ja majoittujilta voidaan pyytää kopio henkilötodistuksesta tai passista ennen majoittumista tai majoituspaikkaan saapumisen yhteydessä.

Hotellissa voivat oleskella vain matkustajalomakkeessa ilmoitetut ja majoitusmaksun suorittaneet asiakkaat (ks. Korvausvastuu). Ovi- ja avainkoodien luovuttaminen ulkopuolisille on ehdottomasti kielletty (ks. korvausvastuu). Huoneen ja pukukaapin avain on palautettava omaan numerolukolliseen koteloonsa lähdön yhteydessä (ks. Korvausvastuu). Asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että ovet sulkeutuvat niistä asiakkaan kulkiessa (ks. Korvausvastuu).

Hotellissa on hiljaisuus 22-08 välisenä aikana. Tänä aikana esimerkiksi kovaääninen puhe ja keskustelu, radion tai television kovaääninen kuunteleminen tai muu häiriön aiheuttaminen on kielletty (Ks. Korvausvastuu).

Tarkistathan, että lähtösi yhteydessä huoneeseen jäävät sinne kuuluvat tavarat ja varusteet kuten irtaimisto, vuode- ja liinavaatteet sekä pyyhkeet (ks. Korvausvastuu).

Tupakointi ja avotulen teko hotellilaivan sisä- tai ulkotiloissa on ehdottomasti kielletty. Tupakointi sisätiloissa voi aiheuttaa palohälytyksen, josta aiheutuneet kustannukset koituvat majoittujan maksettavaksi (ks. Korvausvastuu).

Lemmikkieläinten tuominen hotelliin on kielletty (ks. Korvausvastuu).

Kaikenlainen ammattinharjoittaminen on kielletty hotellin tiloissa (ks. Korvausvastuu).

Mikä tahansa sääntöjen noudattamatta jättäminen voi välittömästi johtaa asiakkuuden päättämiseen ja majoitustilasta poistamiseen. Jos asiakkaan majoitus päätetään siitä syystä, että hän tai hänen mukanaan majoittuva henkilö on rikkonut sääntöjä, ennakkoon maksettuja maksuja ei palauteta eikä poistamisesta synny korvausvastuuta hotellille.

SIIVOUS

Jos huone on varattu yhtäjaksoisesti yli viidelle päivälle, huoneessa suoritetaan majoitushintaan kuuluva siivous sekä asiakkaan niin halutessaan liinavaatteiden ja pyyhkeiden vaihto (lisämaksu).

KORVAUSVASTUU

Asiakas on velvollinen korvaamaan aiheuttamastansa vahingosta tai haitasta aiheutuvat kustannukset kokonaisuudessaan kuten rikkoontumisesta, häiriön aiheuttamisesta, tavaran tai irtaimiston katoamisesta tai muusta syystä aiheutuvat kulut. Asiakkaalle toimitetaan yksityiskohtaiset tiedot vahingosta tai haitasta, johon asiakas voi jättää vastineensa. Vahingosta aiheutuneet kustannukset veloitetaan asiakkaan tai varaajan varauksen yhteydessä ilmoittamalta luottokortilta tai korvausvastuullisen kanssa voidaan sopia muusta tavasta korvata vahinko.

HENKILÖKUNTA JA VALVONTA

Aluksella on yleensä henkilökuntaa päivisin, iltaisin ja öisin. Huomioithan, että aluksen ulkotiloissa sekä kaikissa yhteisissä tiloissa on tallentava ja etävalvottu kameravalvontajärjestelmä.

Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Tervetuloa hotellilaivaan!

Hotellilaiva Isosaari / Hotel Boat Isosaari
Helsingissä 27.5.2018

Henkilötietojesi yksityisyys on meille tärkeä asia. Henkilötietolain (10 ja 24 §) ja EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaselosteemme löytyy osoitteesta visitisosaari.fi/tietosuojaseloste.